بازديدهاي تخصصي در اردوي راهيان نور

۷۲ بازديد

راهیان نور

 

مسئول سازمان بسيج دانشجويي برنامه هاي راهيان نور دانشجويي را تشريح كرد و از بازديدهاي تخصصي دانشجويان از پالايشگاه نفت آبادان خبر داد.به گزارش خبرگزاري مهر، محمد جواد نيك روش با تشريح برنامه هاي قرارگاه راهيان نور دانشجويي شهيد علم الهدي در جنوب كشور گفت: مهمترين هدف دانشجويان و قرارگاه ملي شهيد علم الهدي پاسخگويي به دغدغه هاي رهبري براي اثربخشي راهيان نور است.


مسئول سازمان بسيج دانشجويي ادامه داد: راهيان نور يكي از مهمترين برنامه هاي سازمان بسيج دانشجويي بوده و در اين راستا ويژه برنامه هايي با نگاه اميد، نشاط، خودباوري و انگيزه دانشجويان شركت كننده در راهيان نور پيش بيني شده است.
بازديدهاي تخصصي از پالايشگاه نفت آبادان در اردوي راهيان نور
وي بازديدهاي تخصصي از پالايشگاه نفت آبادان، بازديد از سد كرخه، حضور راوي تخصصي در كاروان‌ها، بازديد از بيمارستانهاي صحرايي براي دانشجويان پزشكي، بازديد از يادمان هور با محوريت بن بست شكني در جنگ و اقدامات شهيد علي هاشمي در آن منطقه تحت عنوان «يك شب در جبهه» با حال و هواي آن دوران و حضور در يادمان شهيد باقري به منظور تطبيق اطلاعات عمليات در جنگ سخت با اطلاعات و عمليات در جنگ نرم را برخي از برنامه هاي اردوهاي راهيان نور عنوان كرد.
سينما سنگر با رويكردهاي دانشجويي در يادمان شهداي هويزه
وي حضور در كانال كميل با حضور خادمين و زائران دانشجو، حضور در يادمان هويزه و برنامه هايي در راستاي اقتصاد مقاومتي و خط مقدم جبهه و سينما سنگر با رويكردهاي دانشجويي در يادمان شهداي هويزه را از جمله برنامه هاي قرارگاه ملي راهيان نور شهيد علم الهدي در ايام اوج حضور زائران دانشجو عنوان كرد.
عدم توان مالي براي پاسخگويي به حجم بالاي اردوهاي راهيان نور دانشجويي
نيك روش در خصوص استقبال دانشجويان از اين اردوها گفت: تعداد ثبت نام دانشجويان براي شركت در اردوهاي راهيان نور تعداد بالايي بوده و ما به لحاظ مادي توان پشتيباني از اين همه استقبال را نداريم.
وي افزود: البته در جلسه هاي كه با حضور وزير علوم در يادمان شهيد هويزه برگزار شد، تصميماتي گرفته و قرار شد پشتيباني بهتري  شكل بگيرد و اين تشنگي نسل سوم رفع شود.
مسئول سازمان بسيج دانشجويي ادامه داد: اين نكته نيز قابل توجه است كه اكثر دانشجوياني كه ظاهر امروزي دارند وقتي به اين اردوها مي آيند توشه بسيار زيادي نسبت به ديگران با خود به شهرهايشان مي برند.

 

https://www.mehrnews.com/news/4256282/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.